Igazán modern dizájnnal találkozunk, a képekről a fényszórók aránytalanul nagynak tűnnek, de élőben működik a dizájn, mesteri a formaterv. Kérdés mennyibe kerül egy baleset esetén az egyedi, integrált LED-es nappali fényt, és a szintén LED-es indexeket tartalmazó halogén fényszórók cseréje. A városi busz szögletességét, téglatest formáját ügyes ívekkel, műanyag elemekkel oldották a formatervezők. Az oldalsó üvegek alsó vonalának, az övvonalnak a hullámos kialakítása valószínűleg divatot teremt. A hullámzása kiemeli a kerékjáratokat, szinte sportos a busz megjelenése. A szóló ajtókiosztása egyenletes, a csuklósé már sajnos nem, mintha eleve három ajtósnak készült volna, a negyediket pedig csak beszuszakolták hátra. Az egyenlőtlen kiosztás hátránya, hogy a 3. és 4. ajtón át kevesebb utas tud a buszba jutni, míg az első és második ajtón aránytalanul sok, ez lassítja az utascserét. Az előnyei, hogy a két hátsó tengely távolsága kicsi, így a busz szokatlanul fordulékony, a fordulási körátmérője kategóriabajnok, és a hátsó kerékdobok által leszűkített folyosókról könnyen elérhető az utolsó három ajtó egyike, csak kevés emberen kell átverekednünk magunkat tömött busz esetén.

A világ egyik legjobban variálható utasterű buszcsaládját hozta a VT-Transman Budapestre,  az utastérben az ülések és a kapaszkodók sínekhez vannak rögzítve. Ezeken a síneken szinte bárhogy elrendezhetőek, felszerelhetőek, a korlátot a tengelyterhelésekre vonatkozó előírások jelenthetik. A buszokban dobogó szinte nincs is, így azok nem akadályozzák az ülésezés tetszés szerinti alakítását.

A modern utazási szokások megkövetelik a lehető legtöbb ülés elhelyezését, de még mindig gyakran szükség van a nagy kapacitásra, a lehető legtöbb utas elszállítására, és a lehető legkönnyebb átjárására. Ezek egymásnak ellentmondó követelmények, amelyek feloldása véleményünk szerint nem sikerült optimálisan. A választott 2+1 elrendezésű ülésezés üres, vagy közepesen terhelt busz esetén szellősnek mutatja az utasteret, de nagyobb terhelés esetén már előjönnek a gyengéi. A szóló esetében a folyosón megálló utasok a 2+1-es elrendezéssel megkönnyíteni hivatott első ajtós felszállást lehetetlenítik el. Ha a buszban alig állnak páran az első és a második ajtó között, már akkor is előfordulhat, hogy az első ajtón nem fér fel több ember, mivel mindenkinek hátrébb kellene menni. A peronrész kicsi, ide alig négy-öt utas tud csak állni. A BKK által közölt férőhely adatok, és a méretezett jellegrajz szerint a 39 álló utasnak 9,82 négyzetméter állófelület jut, 27 ülés esetén. A lehető legnagyobb kapacitást és a lehető legtöbb ülés megengedő elrendezés esetén, azonos ülésszám mellett tíz négyzetméter állófelület van, így egy fővel több utas fér el papíron.